Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Postby BaltazarBartolini » Wed Feb 22, 2017 10:08 pm

Pytanie do zorientowanych w temacie lakiernictwa drewna, które maszyny, jakich producentów polecacie i dlaczego? Mile widziane luźne odpowiedzi bo narazie tylko się rozglądam, jeszcze nic nie postanowiłem i nie mam konkretnych wymagań. Pozdrawiam i liczę na wasz odzew :]
User avatar
BaltazarBartolini
 
Posts: 40
Joined: Thu Jun 11, 2015 1:52 pm
Location: Kamień Pomorski

Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Postby Niepozorna » Thu Feb 23, 2017 12:40 am

hehe nawet nie wiedziałam że sa jakieś maszyny specjalne do lakierowania. A jak byś normalnie lakierował pędzlem albo wałkiem to bedzie źle? Ja tak zrobiłam krzesła i stół i wygląda całkiem nieźle.
User avatar
Niepozorna
 
Posts: 50
Joined: Sun Jun 14, 2015 10:24 am
Location: Gniezno

Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Postby BaltazarBartolini » Thu Feb 23, 2017 3:30 am

Moje wyroby musza wyglądać znakomicie, nieźle mnie nie obchodzi :). To co piszesz jest zupelnie niewydajne i niepraktyczne, moze sie sprawdza w domowych pracach z meblami ale na dłuzszą mete podczas prowadzenia działalności to nie do przyjęcia.
User avatar
BaltazarBartolini
 
Posts: 40
Joined: Thu Jun 11, 2015 1:52 pm
Location: Kamień Pomorski

Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Postby badass » Thu Feb 23, 2017 3:46 am

Siema, od zawsze najlepsze maszyny do lakierowania mieli tu: mtm-maszyny.pl/pl/33-lakiernicze. Oprócz szerokiego wyboru najrózniejszych modeli ceny są bardzo konkurencyjne, a jakość wykonania i trwałość niespotykana. Wszystko zależy od podzespołów i materiałów użytych przez producenta ale to już kwestia na inny temat. W kazdym razie mam maszyne do lakierowania zamówią w tym sklepie juz bardzo dawno temu i jestem z niej zadowolony jak z niczego innego.
User avatar
badass
 
Posts: 57
Joined: Tue Oct 08, 2013 2:08 pm

Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Postby BaltazarBartolini » Thu Feb 23, 2017 5:33 am

chyba masz naprawdę duże doświadczenie w zawodzie... Gdzies słyszałem o sklepie ale chyba nigdy nic tam nie zamawiałem, a szkoda bo jak widzę i porównuję oferta naprawdę ciekawa. Dziękuję za waszą pomoc.
User avatar
BaltazarBartolini
 
Posts: 40
Joined: Thu Jun 11, 2015 1:52 pm
Location: Kamień Pomorski

Których producentów maszyn do lakiernictwa polecacie?

Postby badass » Thu Feb 23, 2017 7:56 am

Nie ma za co dziękować, od tego mamy forum żeby sobie wzajemnie pomagać. Najbardziej mnie irytuje jak ktoś odsyła do przeglądarki, często czegoś szukam w necie i na forach wiec dobrze znam ten ból.
User avatar
badass
 
Posts: 57
Joined: Tue Oct 08, 2013 2:08 pm


Return to Ogłoszenia