Page 1 of 1

Jakie macie wyposażenie sali konferencyjnej w swojej firmie?

PostPosted: Tue Nov 01, 2016 10:40 pm
by trocky
Teraz w każdej firmie, mniejszej i większej, obowiązkiem jest mieć salę konferencyjną :) Więc też mam ale na razie są tam tylko stół i krzesła, spotykamy się tam żeby obgadać różne sprawy. Doszły mnie opinie, że przydałby się sprzęt do robienia prezentacji, bo niby na slajdach łatwiej, ale że nie bardzo orientuję się w tej tematyce, potrzebowałbym rady, co warto w takiej sali umieścić.

Jakie macie wyposażenie sali konferencyjnej w swojej firmie?

PostPosted: Tue Nov 01, 2016 11:24 pm
by Niepozorna
To chyba zależy od potrzeb? Nie zainwestujesz chyba w coś co nie jest ci potrzebne bo tak właśnie wygląda wyposażenie sali konferencyjnej haha

Jakie macie wyposażenie sali konferencyjnej w swojej firmie?

PostPosted: Wed Nov 02, 2016 12:22 am
by trocky
Wiesz, myślę, że o wielu sprzętach nie wiem i dlatego nie odczuwam ich braku ale jakbym miał to na pewno znalazłoby się dla nich zastosowanie i szybko wszyscy doszlibyśmy do wniosku, że ułatwiają nam pracę. A moje pytanie jest stąd, że nie wiem jakie urządzenia są dostępne

Jakie macie wyposażenie sali konferencyjnej w swojej firmie?

PostPosted: Wed Nov 02, 2016 2:28 am
by Silvester
Ja mam standardowy projektor i dobre nagłośnienie, więcej mi nie potrzeba

Jakie macie wyposażenie sali konferencyjnej w swojej firmie?

PostPosted: Wed Nov 02, 2016 5:21 am
by BaltazarBartolini
Polecam zajrzeć tutaj: http://www.providio.pl/kompleksowe-wyposazenie-sal-konferencyjnych.php. W tej ofercie znajdziesz wszystko, co jest i może być potrzebne. A jeśli to za dużo, możesz wybrać pojedyncze elementy systemów konferencyjnych. Zapoznaj się dobrze z tym wszystkim, poczytaj opis co jak działa i już będziesz wiedział co ci się przyda i co może ci ułatwić pracę a co jest w twojej firmie kompletnie nieprzydatne.

Jakie macie wyposażenie sali konferencyjnej w swojej firmie?

PostPosted: Wed Nov 02, 2016 7:08 am
by trocky
Dobra, dzięki